Pokud je objednané zboží dodáváno včetně dopravy na místo uvedené kupujícím a dodávka zboží je neúplná nebo poškozená, je kupující povinen sepsat s dopravcem (řidičem) záznam o škodě (popis závady a jejího vzniku, číslo Objednávky, Dodacího listu a Faktury) a tento neprodleně prodávajícímu zaslat e-mailem nebo faxem, případně poštou a současně ihned prodávajícímu oznámit tuto skutečnost telefonicky. Při reklamaci je kupující povinen prokázat zakoupení předmětu plnění u prodávajícího Fakturou, nebo Dodacím listem (kopiemi). Prodávající není povinen přijmout k vyřízení reklamace zboží, nepředá-li jej kupující se všemi součástmi a příslušenstvím a s veškerou dokumentací. O výsledku reklamace je kupující informován způsobem sjednaným s prodávajícím (e-mailem, telefonicky, faxem, písemně), a to nejpozději do 30 dnů od převzetí předmětu plnění k vyřízení reklamace. odstranění závady je realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.
Reklamační řád
Máte dotazy nebo potřebujete poradit s výběrem?
+420 777 235 658 PO - PÁ 8:00 - 14:30
info@vinocejc.cz